Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T21:14:23+03:00

si-conjunctie coordonatoare,fara functie sintactica
o sa le inveti pe parcurs..in caz ca nu le-ai invatat
ma refer la ramyvasile
Ba da in semestrul 1 si le.am inteles foarte bine am dat test din astea si am luat 10
cum zici tu
Marius propozitia are 1 singur predicat deci ,,si,, nu poate sa lege 2 prop.
2014-05-15T21:16:46+03:00
Si are functie sintactica de adverb de intarire