Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T20:58:22+03:00
Selectezi textul si apesi ctrl c apoi ctrl v(pt al pune unde vr)
2 5 2
2014-05-15T20:59:23+03:00
Cum poti copia?
ori iti faci copiuta,cu caietul sub banca si tot te uiti la el (cand nu se uita profesorul la tine),iti scrii pe banca cu creionul,iti scrii pe mana,iti faci copiuta si o bagi in penar si te faci ca cauti ceva in penar,dar defapt te uiti pe foaie,sau tot asa si in ghiozdan merge pusa.........etc