Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T21:13:19+03:00
Aria bazei = aria totala - aria laterala
⇒ Ab = 216π - 135 π = 81π
Dar  Ab = πR² = 81π
⇒ R² = 81
⇒ R = √81 = 9 cm
Al = (lungimea cercului (bazei) * generatoarea) / 2 
2πR*G/2 = 135π
⇒G = 135 / R = 135 / 9 = 15 cm
Daca facem o sectiune verticala prin con obtinem un triunghi isiscel unde:
laturile egale sunt generatoare
baza este diametrul.
Ducem inaltimea acestui triunghi care este inaltimea conului.
In triunghiul dreptunghic format din inaltime, raza si generatoare in care inaltimea si raza sunt catete, latura necunoscuta este inaltimea.
R = 9 ; g = 15
H = √(15² - 9²) = √(225 - 81) = √144 = 12 cm

V = Ab * H / 3 = πR² * 12 /3 81 * 4 π = 324 cm³



4 4 4
2014-05-15T21:15:25+03:00
O sa incerc ,chiar daca nu am facut dastea Al =2piRG At = 2pi R ( R+G) , V = pi r la 2 G pff stai sa ma gândesc
Astea le-am luat rin culegere
Din*
Sorry era la cilindru Al = pigt (R+r) At = Al +AB+Ab , V =piht supra 3 ( R la 2 +r la 2 +Rr)
gt la 2 = ht la 2 +( R-r) la 2 ; AB = pir la 2
Daca aplici gt la 2 si ab te ajuta sa sa le afli cred incearca :*