Răspunsuri

2014-05-15T20:20:37+03:00
X+√2=0
8·y=0,6
z²=6 foarte simpluu
plm, vreau sa stiu care sunt x,y si z, nu sa le copiezi si sa zici ca e simplu. dmne ce oameni
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T20:30:38+03:00
X= - radical din 2 , y = 6/10 * 1/8 => y=3/40 cred ;) , z= radical din 6
Tine minte când e in partea dreapta aduci cu semn schimbat adica x+ radical din 2 = 0 pe radical din 2 il aduci in partea cealalta ;) :* iar la z la 2 daca r ceva la patrat o sa vina radical din nr ala poate sa fie si patrat perfect ex : radical din 81 = 9 te pwp :*
yayy... in sfarsit cineva care sa ma ajute
merci mult
:)) :* Nu ai pentru ce :* .