Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T20:17:28+03:00
E locul ce-i place lui 
e planeta europeana a copilului
e sta aici toate ziulica 
si nu-l intereseaza nimica 
da....spunei asta si la profa mea de romana
:))))
sa stii ca e un miracol ca am facut eu o poezie :)))
bravooo :)) sa faci in continuare poezi deoarece esti talentata
multumesc :-* dar credema chiar nu sunt buna la poezii
2014-05-15T20:54:35+03:00
Locul cel mai minunat al lui,e locul copilului,planeta europeana cu el o tine iar cand ii va fi greu ea il va sustine..i(
nventata acum cateva secunde)