Răspunsuri

2014-05-15T20:00:27+03:00
Da , exact , e mult mai bine asa. Eu una sunt PRO la chestia asta.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T20:03:12+03:00
Aceasta expresie,este adevarata,doarece,este mai bine ca fiecare experienta traita,sa fie traita de noi,deoarece asa ne dam seama daca e o greseala sau daca e bine. Nu putem invata de la ceilalti decat daca e bine sau nu de facut,nu stim consecintele. Orice lucru trebuie experimentat,pentru ca prinde experienta,pentru a ne forma noi ca oameni in societate.
1 5 1