Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:54:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=87
a=21
b=a+12
b=21+12
b=33

c=87-(33+21)
c=87-54
c=33
3 5 3
2014-05-15T20:01:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

x+y+z=87
x=21
y=x+12
---------------
z=?
--------------

y=33→ z=33

verificare :33+33+21

66+21=87                       R:z=33

1 5 1