Răspunsuri

2014-05-15T19:48:23+03:00
Prepoziția este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă relațiile sintactice de subordonare dintre un substantiv (sau un substitut al acestuia) ori dintre un verb și un altcuvântPrepoziția nu are funcție sintactică și are rol morfologic auxiliar. Ea se analizează gramatical cu partea de vorbire care o însoțește.
Prepoziția este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă relațiile sintactice de subordonare dintre un substantiv si provin din substantive,adverbe,participii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:49:04+03:00


prepoztia este o parte de vorbire neflezibila care detemina o alta parte de vorvire

ex:la fereastra,deasupra mea ,contra lui,etc

3 3 3