Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:53:53+03:00
Omul de geniu, fata de omul de succes contemporan, se remarca prin idealurile sale pe care numai el le intelege, si asta pentru ca aceste doua personalitati traiesc in medii transcedentale diferite, avand gandiri opuse.
2 5 2
2014-05-15T19:54:23+03:00
Omul de geniu aspira permanent catre idealul cunoasterii, catre superioritate, in schimb, omul comun nu are aspiratii prea inalte.
2 5 2