Răspunsuri

2014-05-15T19:41:48+03:00
Mii şi mii de fluturi zburau neîncetat, iar păsările ciripeau întruna.
Decat ca altii sa spuna cat fac 1+1 cu 30 de puncte mai bine pun intrebarea asta!
nu am vazut asa intrebari , si nus asa intrebari pentruca fiecare poate calcula cit este 1+1 .
mai bine intreaba 1+1 ca aceasta copiii de la gradinita nu stiu dar mu mu , ga ga ga si mac mac mac stie si un copil de 2 ani
Eu am vazut!
rau ai vazut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:43:23+03:00
Mac,mac! -rata
ga,ga! -gasca
muu,muu! -vaca
cotcodac,cotcodac! -gaina
cucurigu,cucurigu! -cocos
bee,beee! -oaie!
ham,ham! -catel

 SPER CA TE-AM AJUTAT!!!

14 3 14