Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:40:36+03:00
Faptul ca omul domina planeta nu presupune ca trebuie sa tratam celelalte specii drept sclavi pentru amuzamentul nostru. Animalele salbatice sunt fiinte vii care au nevoi similare cu oamenii (adapost, hrana, sursa de apa, parteneri, distractie si libertate). Ele trebuie observate cu responsabilitate in habitatele lor naturale in rezervatii stiintifice, parcuri naturale si nationale. 
25 3 25
2014-05-15T19:44:44+03:00
In opinia mea animalele sunt foarte importante pentru ca ele sunt foarte devotate omului.Noi, toti ar trebui sa fim mai atenti cu animalele din jurul nostru, si cu toate fiintele din jurul nostru. Ele au nevoie sa fie libere asa cum si noua ne place sa fim liberi si sa ne traim viata asa cum ne place. spuneti DA libertatii animalelor si la lasarea lor in pace. Cainii maidanezi nu trebuie sa fie chinuiti asa cum sunt chinuiti in tara noastra. Trebuie luati usor si dresati sa faca numai lucruri bune.
16 3 16