Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:39:34+03:00
Aria triunghiului dreptunghic=cateta*cateta/2
AB*AC/2=
=6*8/2=
=24cm^2
Poi aria triunghiului dreptunghic: cateta*cateta/2 (/2--> supra 2)----> AB*AC/2--> =6*8/2 ---> =24 cm^2(centimetri patrati)
Multumesc!!
Cu placere :*
2014-05-15T19:40:45+03:00
Deci, dacă unghiul drept este în A, atunci catetele sunt AB şi AC (catetele sunt dreptele care formeză unghiul drept iar ipotenuza este dreapta care respinge unhiul drept).
Aria unui cateta 1 şi cateta 2 totul supra 2. Adică:
AB ori AC totul pe 2=6 ori 8 totul pe 2=48 pe 2=24  cm²
Sper că te-am ajutat! :)