Răspunsuri

2014-01-23T23:02:33+02:00
10lei este sums totals. Rezulta 2lei Oana si 5lei Maria
oana si maria doresc sa -si cumpere u joc pentru calculator .
oana are 1/5 din suma maria are 1/2 din suma si mama completeaza cu 3 lei pentru a intregi suma
cati lei a avut fiecare fata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T23:03:51+02:00
O=s/5
m=s/2
o+m+3=s
s/5+s/2+3=s
2s+5s+30=10s
30=3s
s=10 suma totala e 10 lei
Oana are 10/5=2 lei, Maria are 10/2=5 lei, mama are 3 lei : total 10
7 4 7