Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:29:37+03:00
 Un om de geniu nu face greseli. Erorile lui sunt voite si reprezinta portile descoperirii. 
 Omul genial este insuportabil daca nu poseda cel putin înca doua calitati pe deasupra: recunostinta si puritate. 
Rareori un om de geniu a fost distrus de altcineva decât de el însusi. 


despre omul comun nu stiu ... 

Mi ai mai putea da si o concluzi scurt despre cei doi?
tocmai am terminat un text argumentativ,dar nu m concluzia :
2014-05-15T19:29:58+03:00
Geniul mereu va fi un inadaptat care tinde spre absolut iar omul comun este cel care se abate de la calea dreapta
1 5 1