Sunt in clasa a5-a si maine dau teza la mate si trebuie sa invat de la multimi pana la Geometrie si sunt foarte multe notiuni de invatat .Cum sa invat mai usor toare astea ?
Va rogggggg ajutati-ma.......

2
daca vrei sa lamuresti ceva intreaba-ma

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:21:53+03:00
2014-05-15T19:22:22+03:00
Poti sa le scrii pe o foaie fara sa te uiti in caiet dupa aceia te verifici cu caietul si vezi daca ai scris bine , daca nu , incerci sa vezi ce ai gresit si unde ai gresit presezi mai mult ca sa inveti mai bine :)