123456 te rog ori sa nu mai pui astfel de intrebari banale ori sa-ti modifici categoria de incadrare (Clasele V-VIII) in clasele I-IV.
Comentariul a fost şters
2*5=10,10+2=12
10
12, scuze:)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T22:47:03+02:00
12.................................................
1 5 1
2014-01-23T22:47:57+02:00
12 :)))))))))))))))))))))))))
Comentariul a fost şters
Consider ca ar trebui sa stii lucrurile acestea, doar nu te duci degeaba la scoala ,nu ?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters