Ma puteti ajuta ?? Imi puteti scrie mai jos cum imi pot face OPINIA PERSONALĂ despre nuvela Doua Loturi scrietimio dedesubt SI AM SAMI FAC O IDEE...va rog ajutătoare maine am teza ... Orice raspun imi este de ajutor .Multumesc.

2

Răspunsuri

2014-05-15T19:23:24+03:00


titlul este in stransa legatura cu mesajul textului anticipând ceea ce autorul vrea sa ne transmita print rândurile sale.

in aceasta numela este vorba despre  un marunt fuctionar care are mult ghinion.

acel fuctionar se numeste lefter popescu si din acesta nume ne putem da seama ca era un om sarac.

lefter-fara bani

popescu-un nume obisnuit

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:27:26+03:00
UITE ASA:
In opinia mea,opera epica ,,Doua loturi'' de I.L. Caragiale este o nuvela deoarece are dimensiuni medii,cuprinse intre schita si roman , are un singur fir narativ,un numar redus de personaje, accentul cazand pe evolutia lui Lefter Popescu,pe numele sau adevarat,Eleutheriu Poppescu.
Titlul este analitic(adica format din doua cuvinte),fiind in  stransa legatura cu tema textului.
Personajele sunt in numar redus,acestea impartindu-se in personaje principale:Lefter Popescu,personaje secundare:Doamna Popescu si personaje episodice:capitanul Pandele si comisarul Turtureanu.
,,Doua loturi'' face parte din putinele opere care incepe cu intriga din care aflam ca cei doi soti cauta cu disperare cele doua bilete de loterie . 
Modurile de expunere predominante sunt naratiunea,dialogul,descrierea si unele pasaje monologate.
Avand in vedere cele enuntate anterior,putem concluziona ca ,,Doua Loturi'' de I.L.Caragiale este o nuvela,deci apartine genului epic.
MULT SUCCES LA TEZA! :*
5 5 5