In trei vase se afla urmatoarele cantitati de lapte:20l,40l,16l.daca se ia jumatate din cantitatea existenta in fiecare vas,ce cantitate totala de va ramane?va rog frumos

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:17:15+03:00
2014-05-15T19:17:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In primul vas va ramane 20/2=10l
in al doilea vas ramane 40/2=20l
in al treilea vas ramane 16/2=8l
Dupa ce se ia jumatate din lapte in cele trei vase mai raman 38l de lapte
3 5 3