Vreau 3 ghicitori despre geografie,adica ceva care sa aiba legatura cu geografia( ex. despre un munte, rau, oras, continent etc. ) si o poezie tot in legatura cu geografia, tema poeziei fiind la alegere. Doresc ca ambele sa fie originale ( nu luate de pe internet!)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T19:06:04+03:00
1) Au paduri de brad, varfuri ascutite, carari serpuite, culmi incaruntite, locu-i minunat, pentru colindat! 
2) Locu-i verde si intins, c-un covor de grau intins.
3)Intre Dunare si mare, ce podis se afla oare?
Sper ca te-am ajutat! :D
4 4 4
2014-05-15T19:07:01+03:00
Poftim.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 5 1