Cum as putea sa imi recapitulez mai bine pentru teza la mate? (Clasa 8)

2
Pai ce e esential : functii , ecuatii de gradul 1 si de gradul 2 , sisteme a doua necunoscute , inecuatii , probleme care se rezolva cu ajutorul ec. Geometrie : piramida , tetraedul , prisma . Sper ca te-am ajutat :* .
:*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T18:53:02+03:00
Sa mai repeti, iar ce nu sti, uitate cum ai facut in clasa, si dupa fal si tu singura ,
incearca asta de mai multe ori


1 5 1
2014-05-15T18:54:09+03:00