bunica a pregatit 6 litri de suc de portocale,si 4litri de suc de mere. la aniversarea lui andrei,invitatii au baut 4litri de suc de portocale si 2litri de suc de mere. cati litri de suc au ramas????????? pt.cls2..[ cu intrebari,,] nu stiu exact cum sa formulez intrebarile...multumesc mult

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T18:47:35+03:00
1)Citi litri de suc de mere au ramas?
4-2=2(litri de mere)
2)Citi litri de portocale eu ramas?
6-4=2(litri de portocale)
R-s:au ramas 2 litri de suc de mere si 2 litri de suc de portocale
2014-05-15T18:49:10+03:00


Cati litri de suc de portocale au ramas?

6-4=2(litri de suc de portocale)

Cati litri de suc de mere au ramas?

4-2=2(litri de suc de mere)

R:2 litri de suc de portocale si 2 litri se suc de mere(4 litri-in total)

1 5 1