Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T18:44:54+03:00
1) Eu sunt departe
2) El e mai departe 
3) Ea e mult mai departe 
4) Voi sunteti mai putin departe
5) Maria este foarte departe 
6) Dan este mai putin departe decat el :* 

2 5 2
2014-05-15T19:02:11+03:00
Sunt mai departe decit imi imaginam in acest intuneric.
Departe sunt de copilaria mea,departe sunt si eu de ea.
Mai putin departe este inima mea de tine.