Răspunsuri

2013-12-10T19:39:00+02:00
Virgula desparte propozitiile in fraza
iar cratima rep. rostire celor doua la un loc
doream ceva mai explicit gen rolul stilistic oricum multumesc :*
sunt a 5-a asta am invatat asta am spus
dar nici nu ti-am spus ceva de rau :| am spus mersi si ti-am dat si un multumesc ce copii !
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-10T19:40:51+02:00
Virgula are rolul de a desparti propozitiile principale de cele secundare si de a izola propozitiile incidente.
Cratima din structura s-arata marcheaza caderea vocalei ,,e'' si rostirea impreuna a cuvintelor ,,se'' si ,,arata''.
are rolul de a desparti doi sau mai multi termeni
Cand este o enumerare