Răspunsuri

2014-05-15T18:29:43+03:00
Pe un deal,sus,
a venit un pui de urs.
iepurasul s-a dus
langa acesta si i-a spus:
-ursulet,uite-te-n-jos,
ca vine randunelul valoros
acolo de la mamica lui,
dincolo de razele soarelui.
si mai fai un pas aici,
ca ne-nteapa un arici!

sper  sa-ti placa!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T18:33:08+03:00
Mam uitat in sus
si apui ma-m dus
am mers pina-n jos
sa gasesc ceva valoros
ma-m uitat  acolo
si apoi dincolo
si-am gasit aici
un minunat arici.
1 5 1