Răspunsuri

2014-05-15T18:12:46+03:00
Cea frumoasa a castigat .  
Ce-a mai facut copilul ?
Ce a mai stricat ?
Cei doi au reusit.
Ce-i acolo ?
Cele trei s-au certat.
Cel mare a castigat.
Ce-l framanta?

48 3 48
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T18:14:32+03:00
Eleva cea harnica este sora mea.
Ce-a facut asa rau?
Ce a mancat la pranz
Cei sapte pitici sunt ai ei!
Ce-i rau?
Fetele cele fitoase se imping.
Cel rosu este al meu.
Ce-l doare?
54 4 54