Răspunsuri

2014-05-15T17:47:29+03:00
Rădăcinile învăţăturii sunt amare, dar roadele ei sunt dulci. Proverbul ăsta prăfuit îmi bântuie mintea în timp ce încerc să formulez un mesaj concis şi personal pentru eseul ce se întinde înaintea-mi. Cum am ajuns aici? Acum aproape şase ani terminam liceul, acum doi ani facultatea, iar peste şase luni voi fi finalizat un masterat în jurnalism şi, implicit, vreo 17 ani de şcoală. Aoleu. Părinţii mei ar spune, probabil, că am fost mereu o elevă silitoare de care nu s-au rugat niciodată să îşi facă temele sau să se ducă la şcoală. Eu, însă, aş spune că una dintre cele mai mari reuşite academice ale mele a fost să găsesc motivaţia de a continua să învăţ, dincolo de momentele de disperare când am simţit că strădania mea e în zadar. Din păcate, asta mi se întâmplă cel puţin o dată pe luna.  * * *  E aproape 7 şi deja sunt în întârziere. Deschid într-un final ochii pentru că alarma a devenit asurzitoare. Trag draperiile şi privesc printr-o fereastră aburită de la etajul nouă teatrul unei noi dimineţi gri în New York, presărată cu galbenul zecilor de taxiuri grăbite. Înjur încă o noapte care m-a lăsat flămândă de somn şi o iau de la capăt. De ce? Pentru că încă nu simt că ştiu mare lucru despre lume.  Sigur, creierul îmi e receptacul de informaţii, iar tot ce nu am putut reţine îmi stă la dispoziţie în baze nesfârşite de date. Informaţia e accesibilă oricui, oricând. Este adesea interesantă, valoroasă şi folositoare. Informaţia potrivită îţi poate salva viaţa. Dar informaţia nu e învăţătură; nu e muzică; nu e poezie; nu e înţelepciune. Informaţia nu are suflet.

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T17:48:46+03:00
Cea mai importanta munca a copilului este invatatura . Totii copii trebuie sa invete si sa citeasca pentru a putea educa generatiile urmatoare de copii . Majoritatea copiilor nu sunt de acord cu inavatatura , mai ales cand sunt sacaiti de parinti , desigur nu in fiecare zi trebuie sa inveti 5 ore , dar macar 2 ar fii de folos pentru succes in viata .

o mai dezvolti tu , sper ca te-am ajutat .