extinderea fenomenului de reciclare a deşeurilor.
- amenajarea cat mai multor spatii verzi;

- exploatarea rationala a instalatiilor tehnologice selectionate pentru o anumita productie ca fiind cele mai putin poluante ;

- construirea de intreprinderi in afara zonelor de locuit, care, astfel, muta poluarea din localitati in afara acestora

- tratarea prealabila a combustibilului folosit sau a unor materii prime pentru reducerea concentratiei de poluanti;
- asigurarea unor arderi complete a combustibililor utilizati in industrie, inzestrarea intreprinderilor industriale cu instalatii de retinere a poluantilor;

- recuperarea si valorificarea substantelor reziduale utilizabile ;

- amplasarea surselor de poluare bazata pe un studiu stiintific al consecintelor pe care le are situarea intr-o anumita ambianta geoclimatica;

- adoptarea de sisteme si mijloace de transport cat mai putin poluante;
- reglarea corespunzatoare a arderilor la autovehicule pentru reducerea eliminarii poluantilor;

- inlocuirea combustibilului inferior cu cel superior, mai putin poluant;
sper sa-ti fie de ajutor...))

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-23T22:04:59+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T22:05:39+02:00
Reducerea folosirii carburantilor
e sa zicem, mai ai idei?
sa fim grijulii fata de animale si mediul inconjurator
Amenajarea unor saptii pentru aruncarea deseurilor