Răspunsuri

2014-05-15T17:26:16+03:00
Pui vasul de 5 litri plin si ala de 3litri pui doar doi litri
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T17:27:30+03:00
Punem laptele in cele doua vase 5+3=8l deci raman in galeata 2, apoi punem laptele din vasul de 5 inapoi in galeata in care sunt 2 l 5+2=7l,deci acum avem in galeata 7l de lapte .
sau mai simplu: torni din 10l in cea de 3l si iti raman 7 litri in cea de zece...