Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T17:26:53+03:00
Pindar subiect exprimat prin adjectiv,genul masculin,nr singular, cazul nominativ,subiect simplu
trupul-subiect exprimat prin substantiv,genul neutru,nr plural,cazul nomminativ,subiect multiplu,articulat cu articol hotarit 'l'
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-15T17:34:42+03:00
Pindar -  subiect exprimat prin adjectiv,g.masc,nr sing,N
trupul-subiect exprimat prin substantiv,g.neutru,nr pl,N,subiect multiplu