Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T17:48:33+03:00
Tabla îi spuse buretelui:
- Burete, te rog şterge propoziţiile scrise!
- Te-aş şterge dar sunt plin de praf de cretă.
- Nu te spală elevul de servici.
- Cred că elevul de servici este cam leneş dar văd că se apropie o fetiţă hărnicuţă.
- Ce bine! mă bucur, aveam scrisă şi o propoziţie greşită.
2014-05-15T18:17:49+03:00
Buna tabla!
Buna burete!
Hei burete vrei te rog sa ma stergi?
da sigur!
Imediat,multumesc