Răspunsuri

2013-12-10T19:30:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Adica cum este camera ta (calda, primitoare) ceva de genul asta.
Sper ca te-am ajutat :D
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-10T19:39:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Adica o scurta descriere a mediului care te inconjoara... adica o descriere cu ce se afla in camera ta ;)
Scuze ca te corectez Denis dar ai scris gresit: "sa descriere".
mersi, aveam 2 formulari si se pare ca am combinat ideiile ;D
adica, sa descrii camera ta