Cititi poezia REVEDERE de M.Eminescu ce exprima ultima strofa? � Ce mi-i vremea, când de veacuri
Stele-mi scânteie pe lacuri,
Ca de-i vremea rea sau buna,
Vântu-mi bate, frunza-mi suna;
Si de-i vremea buna, rea,
Mie-mi curge Dunarea.
Numai omu-i schimbator,
Pe pamânt ratacitor,
Iar noi locului ne tinem,
Cum am fost asa ramânem:
Marea si cu râurile,
Lumea cu pustiurile,
Luna si cu soarele,
Codrul cu izvoarele.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T17:09:37+03:00
Ideea poetica exprima melancholia si tristetea poetului pentru viata trecatoare a omului si admiratia pentru vesnicia naturii.
2014-05-15T17:15:36+03:00
Ideea poetica exprima melancholia si tristetea poetului pentru viata trecatoare a omului si admiratia pentru vesnicia naturii.

succes pa
3 3 3