Răspunsuri

2014-05-15T17:06:47+03:00
5 verbe gerunziu:scriing, mancand, vorbind,exclamand, citiind.
proverbe prietenie:Mai bine fără prieteni decât cu prieteni răi.
 iubeste-ti prietenul cu defectele lui.
daca prieenul tau este chior priveste-l din profil.
orice sa fie nou,dar prietenul vechi.
inima isi cunoaste prietenii.
cu prietenii sa mananci,sa bei dar sa nu faci alis-veris.
(TI-AM DAT DOAR 6)
PROVERBE DEPRE ANIMALE:gaina batrana face zama buna.
corb la corb nu scoate ochii.
cocosul care canta noaptea,il mananca vulpea.
unde gaina canta cocosul tace.
ferestete de caine mut  si om tacut.
soarecii si fierul il rod.
(TI-AM DAT IRASI DOAR 6)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T17:08:49+03:00
Cand te latra vreun caine, astupa-i gura cu paine.Drumul către casa unui prieten nu este niciodată lung.
prietenul bun la nevoie se cunoaste
inima isi cunoast prietenii
nici o avere nu e mai scumpa decit un prieten adevarat
prietenul omului este punga cu bani si sacul cu malai
cine are preitnei nu este sarac
Decat prietenia ignorantului, mai bine dusmania invatatului
Prietenul vechi este ca vinul : pe cat se invecheste pe-atat mai cu gust se bea.
Rana facuta de un prieten nu se vindeca niciodata.
Dojeneste-ti prietenii in taina si lauda-i in public

ciini latra,ursul trece
Se baga ca musca in lapte.
Nu-i treaba magarului de unde beau oile apa.
Magarul oricat il impodobesti, armasar tot nu poti sa-l numesti.
Vulpea cat e de vicleana si ea cade in capcana
Cand te latra vreun caine, astupa-i gura cu paine.
Cand pisica nu-i acasa, joaca soarecii pe masa.
Pisica blanda zgarie rau.
a face diin tintar armasar
lupul isi schimba parul dar naravul nu

verbele la gerunziu:
venind
uitind
mincind
scriind
aflind
.

1 5 1