Răspunsuri

2014-05-15T16:32:46+03:00
Plante si animale pe cale de disparitie ,Natura in primejdie ,Parcuri nationale si rezervatii naturale in primejdie,Lumea Animalelor in primejdie,Lumea plantelor in primejdie....sper ca team ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T02:07:59+03:00
FOAME - oamenii se hranesc cu plante si animale; in lipsa lor ar trebui sa ne hranim probabil cu medicamente....asta, daca am avea din ce sa le facem, deoarece unele au in igrediente plante
MONOTONIE - am vedea in fiecare zi doar pietre sau nici pe alea; sub actiunea vantului, daca nu sunt protejate de vegetatie s-ar macina....probabil am fi trait in desert
TRISTETE - animalele de companie ne inveselesc viata
BOLI - plantele se folosesc pentru prepararea medicamentelor, ceaiurilor si leacurilor
GOLICIUNE - n-am avea cu ce sa ne imbraca; din lana si plante (canepa, in) facem fibre pentru haine. Din piele - haine, incaltaminte, genti


Intr-un cuvant, fara ele probabil n-am fi existat.
6 3 6