Daria are 50 lei.Ea ii da unei prietene 6 lei,iar alteia inca o data pe atat.Cati lei ii raman Dariei?

2
Comentariul a fost şters
la prima-i da 6 si la a doua inca p-atat adica dublu ( 12 )
da asa este
cati lei ii da daria altei prietene?6+6
1.cati lei ii da daria altei prietene?6+6 egal12lei 2.cati lei ii raman dariei?50-6-12 egal 32lei. raspuns 32 lei

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-15T16:18:36+03:00
50-(6+12)=32
____________
2014-05-15T16:38:36+03:00
50-(6+6)=48 Acesta este raspunsul.
este gresit
Este corect si ceilalti au zis la fel
ok..crezi cum vrei dar iti spun ca este gresitttt