Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T16:15:19+03:00
Soare agresiv, amagitor, aprig, avar,arzator, asfintit, apus, auriu, batran, binefacator, blazat, bolnav, brutal, bun, cald, calm, clocotitor, covarsitor, crus, cumplit, chior, darnic, divin, dulce, dumnezeiesc, dogorator, etern, falnic, fantastic, firav, frumos, furios, fierbinte, galben,gales, generos, gingas, greu, halucinant, indiferent, infernal, istovit, iubit, iernatic, intens, iute, impurpurat, inalt, insangerat, intristat, intelept, lacom, lanced, lenes, lesinat, linistit, linistitor,livid, luminat, luminos maret, mahnit, mandru,melancolic, molatic, mort, mare, marit, meridional, metalic, miscator, naprasnic, naucitor, negru, nemiscat, nestatornic obisnuit, obosit, ostenit,orb, orbitor, pagan, parintesc, perfid, plapand, proaspat, potolit, preasfintit, pricajit, prietenesc, prietenos,palid, primavaratic, pur, puternic, rosu, radios, rece, rosiatic, rosu-infocat, rotund, searbad, sfant, sfrijit, slavit, solemn, somnoros, stingher, sagalnic, sangeros, scapatat, tandru, tanar, tragic, trist, triumfator, trudit, tomnatic, torid, tropical, ucigator, umed, vesel, vested, vioi, vitreg, voinic, voios, vesnic zambitor, zgarcit. 
2014-05-15T16:18:11+03:00
Mare, fierbinte , auriu luminataor ...... sper ca te-am ajutat!
1 5 1