1).Subliniati cu o linie subiectele simple si cu doua linii subiectele multiple din textul urmator . Voi puteti sa scrieti cuvantul si sa puneti un S - simplu , M-multiplu :

Odata imparatul pasarilor a voit sa afle pe supusul sau cu glasul cel mai frumos .Pasarile au hotarat sa trimita la curte tri dintre ele .Astfel , graurul , mierla si privighetoarea pornira spre imparat.Primul avea pene aurii , stralucitoare , a doua avea ciocul auriu si pene ca matasea , a treia era mica si mergea cu umilinta in urma lor.Ea a cantat insa cel mai frumos si imparatul a pus-o in frumtea celorlalti. De atunci , privighetoarea este cea mai mare cantareata din neamul pasarilor.

dupa Simion Florea Marin - Legendele pasarilor

noastre

Ma scuzati daca am mai gresit vrun cuvant , dar ajutati-ma va rog !♥♥♥

2

Răspunsuri

  • xxD
  • Începător
2014-05-15T16:16:53+03:00
Simple-Pasarile,ea,imparatul,privighetoarea
Compuse-Graurul,mierla si privighetoarea.

11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T16:27:02+03:00
Imparatul-S
pasarile-S
graurul,mierla si privighetoarea=M
a doua=S
a treia=S
prima=S
ea=S
privighetoarea=S
11 4 11