Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T16:12:02+03:00
A+b+c=44
a, b- laturi egale
c- baza

a=b
a+a+c=44
2a+c=44
3a/2=9c/10
30a=18c
a=18c/30
a=9c/15
a=3c/5

6c/5+c=44
6c+5c=220
11c=220
c=20

a=3*20/5
a=60/5
a=12=> b=12
2014-05-15T16:50:31+03:00
A+b=44
a,b -laturi egale
 c-baza
a=b
a+a+c=44
2a+c=44
3a/2=9c/10
30a=18ca=18c
a=18c/30
a=9c/15
a=3c/5
6c/5+c=44
6c+5c=220
11c=220
c=220
c=20
a=3 20/5
a=60/5
a=12
b=12




 ii corect vezi si tu
1 5 1