Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T16:07:12+03:00
P=2L+2l
P=2x5l+2l
P=12l=24
l=2
L=5x2=10
A=Lxl
A=2x10
A=20
zimi re rog ce problema ai rezolvat prima , a doua sau a treia ?
cea cu geamul
aha multumesc celelalte doua stii sa le faci pe acea cu Un dreptunghi....
A=Lxl=Lx2/7xL=1400 LxL=1400x7/2 LxL=700x7 L=70 l=2/7x70=20 P=2L+2l=140+40=180
multumesc
2014-05-15T16:09:52+03:00
L=5l
P=2(l+L)
2(l+5l)=24 12l=24 =>l=2
L=5*2=10
A=L*l= 5*10=50 cm³

1 5 1