Buna ziua.Sunt eleva in clasa a 4 a si am nevoie de ajutor la o problema de matematica.Problema spune asa: (este o problema care se rezolva prin metoda ipotezei false)
intr-un bloc sunt apartamente cu 2 si 3 camere.In total 20 de apartamente si 45 de camere.Cate apartamente au 2 cmere si cate 3 ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T16:12:07+03:00
Presupunem ca toate apartamentele sunt de 2 camere asta insemna 20 apartamente x 2 camere =40 camere.....cu 5 mai putin
diferenta provine de la apartamente cu 3 camere luate in considerare
daca apartamentele de 3 camere au in plus o camera insemna ca 5camere ramase:5 =5 apartamente de 3 camere
5x3=15 camere au apartamentele de 3 camere
20-5=15 apartamente de 2 camere
15x2=30 camere au ap de doua camere
proba 15 camere +30 camere=45 camere
5camere ramase:1 =5 apartamente de 3 camere
am gresit din graba
2014-05-15T16:14:06+03:00