Răspunsuri

2014-05-15T15:58:06+03:00
In opinia mea cota maxima atinsa de bataile inimii este pe parcursul unei zile calduroase deoarece caldura si munca influenteaza foarte mult ritmul cardiac dar si supararile si enervarile
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T18:48:11+03:00
In cazul persoanelor cu varsta peste 18 ani, hipertensiunea arteriala este definita ca valoarea tensiunii arteriale sistolice sau diastolice, ce depașește in mod constant valoarea acceptata ca fiind normala in prezent 139 mmHg în cazul tensiunii arteriale sistolice, 89 mmHg în cazul tensiunii arteriale diastolice
6 3 6