Astm bronșic
Atelectazie
Azbestoză
Bronșiectazie
Bronșită
Crup
Difterie
Emfizem pulmonar
Fibroză chistică
Infarct pulmonar
Insuficiență respiratorie
Pneumoconioze
Pneumoconioză
Pneumonie
SARS
Silicoză
Viroză respiratorie

Răspunsuri

2014-05-15T15:52:08+03:00
mai bun! Tuberculoza, Bronsita, Astm, Pneumonie, Faringita, Laringita
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T15:55:31+03:00
Boli ale sistemului respirator la om Laringita este o infectie la nivelul laringelui. Cauze: temperaturi scazute ale aerului, vorbirea prelungita. Manifestari: senzatia de arsura in gat, 
raguseala, 
febra, 
tuse, 
dureri la inghitire.

Bronsita - inflamarea mucoasei arborelui bronsic. Manifestari:tuse uscata si umeda, febra, disconfort.  Astmul bronsic - alergii la praf, polen, par, lana, spori ai unor ciuperci superioare. Manifestari: senzatia de sufocare, tuse.

Pneumonie - inflamare la nivelul plamanilor. Cauze: bacterii, temperaturi scazute. 
Manifestari: tuse, febra, dureri toracice, senzatia unui junghi in spate, lipsa poftei de mancare.
1 5 1