Răspunsuri

2014-05-15T15:31:23+03:00
Peste putinta=mai mult decat poti
a-i rade inima=a fi bucuros
a nu-i iesi din minte=a ramane acolo (un lucru la care te gandesti si nu iti iesie din minte )

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T15:32:32+03:00
peste putinta : ,mai presus de puterile cuiva, imposibil
a-i rade inima
a fi bucuros, satisfăcut, mulțumit.
a nu-i iesi din minte
greu de uitat


sper ca te-am ajutat!!!
1 5 1