Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T15:03:16+03:00
Policeman, pharmacist, teacher, baker, cook, accountant, engineer, doctor, architect, lawyer, painter, printer, postman, curator, driver, mechanic, waitress, waiter, archaeologist, baker, copilot-nu stiu, chemist, hairdresser, decorator-nu stiu
3 5 3
2014-05-15T15:03:40+03:00
Policeman, pharmacist, teacher, baker, cook, accountant, engineer, doctor, architect, lawyer, painter, printer, postman, curator, driver, mechanic, waitress, waiter, archaeologist, baker, co, chemist, hairdresser, decorator