Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T14:53:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna, Andrei, ce faci?
-Pss,liniste , pescuiesc!
-Fir intins ! Pot sa privesc si eu ?
-Sigur!
-Hi! uite! trage un peste !
-Acum il scot ! Vai, ce mare e!

1 5 1
2014-05-15T14:54:03+03:00
-Vai, ce sus e zmeul!
-Ssss, il deranjezi!
-Of, l-am pierdut! Nu-l mai vad!
-Mai,uite-l acolo!

Sper ca te-am ajutat!
1 5 1