Perimetrul unui triunghi echilateral este de 729 cm.Latura sa este egala cu baza unui alt triunghi despre care se stie ca este isoscel si are perimetrul de 736 cm.Afla lungimea celorlalte doua laturi ala triunghiului isoscel.

2

Răspunsuri

2014-05-15T14:46:32+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T14:49:25+03:00
729:3=243 cm este o latura a triunghiului echilateral
736-243=493 suma celor doua laturi egale ale triunghiului isoscel
493.2=246,5 fiecare latura a triunghiului isoscel
1 5 1