Raspunde!

1.Care sunt pasarile si animalele cunoscute de voi?

2.Care este rolul fiecaruia in gospodarie?

3.Daca vulturul isi cauta si prinde pasarile de curte, el trebuie ucis?

Informati-va ce rol are el in mentinerea echilibrului in natura.

Va rog!

2

Răspunsuri

2014-05-15T14:30:43+03:00
1) Vaca gaina capra
2) vaca -da lapte
gaina-da oua
capra -da branza
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T14:36:07+03:00
Gaini rate gaste fiecare produce oua pe care ori le mananci ori le vinzi cu bani de pe vanzare iti cumper diverse lucruri

2 3 2