Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T14:33:49+03:00
Cei mai frumosi ani sint anii de scoala...Fiecare mai degraba sau mai tirziu va gusta din cei mai frumosi ani, anii de scoala, anii care nu se uita ci ramin gravati in fiecare inima cu cele mai minunate amintiri.Scoala este casa si profesorii,parintii care nu se uita niciodata,si ne asteapta cu dor pe fiecare ca sa revenim.Fiecare primul sunet este un inceput, fiecare ultim sunet este un sfirsit si un inceput al sfirsitului,de fapt in anii de scoala se iau cele mai importante decizii si te formezi ca persomalitate pentru a-ti crea o cale a vietii.Chiar de mic copil,incepind a vorbi, a face primele lucruri, devii o personalitate a timpului tau.Insa scoala este acel impozant astru care ni le destainuie, ni le dezvaluie si ni le dezvolta inhibindu-le in adincul sufletului nostru cu maretie,pentru a ne fi drag ceea ce facem,ceea ce cream.In anii de scoala te simti cel mai fericit si vesel copil din lume, alaturi de colegi si prieteni, capatind o adevarata experienta a vietii.In bancile scolii gasesti un simplu refugiu al sferei tale, deoarece nu esti in singuratate, sint si colegii si profesorii care te vor sustine mereu , in fiecare clipa.Deasemenea in anii de scoala apar si primele vise, primele dorinte despre viitorul tau.Alaturi de glu- me si prieteni te simti mai curajos, stapinit pe fortele proprii si mai increzator.In acest minunat timp reusesti sa devii matur, sa intelegi ceeea ce doresti sa devii.
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-15T14:35:24+03:00
    Au trecut patru ani de cand am fost pe clasa I inca imi este dor cum invatam pe clasele mai mici dar acuma am sa trec pe a-V-a,si colegi mei s-au schmbat.Ei au crecut si eu la fel,ma bucur ca sunt pe a-v-a si ma voi bucra mereu ca am ajuns aja departe. 
   Acum ca sunt pe a-v-a ma gandesc ce mai face fosta mea educatoare asaca merg la ea sa o vizitez.Am vorbit multe ea mia spus ca am crescut atat de mare se se bucura sa ma revada,eu iam spus ca si eu sunt incatata.
  Insfarsin am terminat clasa  a-v-a acim voi trece pe a-vI-a  sper ca si clasa a-vI-a va fi la fel de minunata ca clasa a-v-a.
1 5 1