pai oarecum apa este simbolul vietii fara ea murim ca sa ocrotim apa nu trebuie sa o mai poluam gen sa aruncam deseuri toxice sau la un nivel mai mic sa nu mai aruncam ambalaje in apa pentru ca tot noi bem apa aia.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T14:17:50+03:00
Apa are un rol esential in intretinerea vietii. Fara apa nu ar putea exista viata.
Apa este cea mai important de pe pamant cu ea nimeni nu ar putea supravetuie deloc !
Mss mult
2014-05-15T14:18:45+03:00
Fara apa nu ar exista viata,de accea are un rol util in viata noastra