Indica care dintre corpurile enumarate sint translucide:abajurul din sticla COLORATA,carte,foita de celofan,hirtia unsa cu ulei,placa din cupru,scindura,spatiu cosmic,sticla de geam,stratul de gheata de pe geam.

2

Răspunsuri

2014-05-15T12:51:40+03:00

abajurul din sticla colorata, sticla de geam, staratul de gheata de pe geam, hartia unsa cu ulei,foita de ciolofan
ms
sticla de geam nu e translucida , prin ea observam totul clar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T13:13:58+03:00
1.abajurul din sticla colorata      2.foita de celofan    3.hartia unsa cu ulei   4. sticla de geam   5. stratul de gheata de pe geam
5 4 5